tisdag 3 september 2013

Det bästa av två världar!

Då var man igång då. Skolorna har rivstartat, jag har börjat komma in i förskolevärlden igen och Linnéa har varit sin första "riktiga" dag på sitt dagis idag. Allt har faktiskt gått väldigt smidigt och det är skönt. Snart börjar också alla bitar i fritidsaktivitetspusslet falla på plats.

Jag som haft lite (eller mycket kanske) "ångset" för det här med att börja jobba kan pusta ut. Med det schema jag fått kan jag både njuta av att vara hemma med min lilla tjej och skjutsa runt på fotbolls- och instrument spelande ungdomar OCH jobba så mycket att jag inte blir helt slutkörd på kuppen.

Tyvärr har det dels varit kaos i det kombinerade tvätt- sy- och målarrummet (staketet har blivit vitt under sommaren) och så har det varit ovanligt mycket kaos i min "teflonhjärna" som jag brukar kalla den, så det har inte blivit något sytt på länge, men suget finns....så snart....

Sådär ja, ett litet livstecken från mig på bloggen.
Hoppas på fler inlägg när "början-på-höstterminen-kaoset" lagt sig.

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar