lördag 8 juni 2013

A day off!

Nog för att jag är mammaledig, vilket i sig är ett väldigt missvisande ord, men i vilket fall som helst behöver även en mammaledig ledigt ibland. Idag drog jag iväg och målet var att klippa håret,  att hitta något nytt till sommargarderoben och så en sväng in till bästa tygaffären Tusensköna Tyger. Och aldrig har jag varit med om sådan tur med shopping som idag. Både Cubus och Kappahl levererade så nu har jag två påsar fulla med nya kläder.....ja jag unnade mig att frossa idag, det var länge sedan.
Kappahls collection "Hampton Republic" har väldigt fina kläder så det blev en hel del sådana.


Köpte även en midsommarklänning till min lilla prinsessa och det två yngsta sönerna fick också lite nytt och fräsch till garderoben. Så nu kan vi njuta ännu mer av sommaren som börjat så bra.

Att njuta av sommaren och utelivet är den här lilla damen expert på. Hon älskar att vara ute och gunga, gräva i sandlådan, hoppa på studsmattan och göra en massa andra saker. Livet som mammaledig är härligt och det räcker att vara hemifrån några timmar för att börja längta ihjäl sig efter hennes babblande, sjungande, stora stora kramar och blöta pussar :-)
Kram Karin

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Vad härligt att du fick lite egentid och vad kul att du hittade så många kläder. Ibland har man flax och ibland hittar man ingenting. Jag handlade oxå en hel kasse för ett tag sedan. Lite lyxig känsla....

    Ditt förra inlägg talar ju verkligen för att livet stundtals kan vara riktigt jobbigt. Tyckte såååå synd om dig när jag läste det! Men...bilderna på din söta dotter här piggade verkligen upp. Ååååå, sån sötis du har där hemma! Klart man vill ha blöta pussar av en sån!

    Ha det gott och sköt om dig!
    Kraaaam Veronica

    SvaraRadera