fredag 15 mars 2013

PMS?

Jag hade tänkt blogga igår kväll, men jag var på så dåligt humör så jag tror det var klokt att låta bli. Tänk så det kan bli, helt plötsligt bara pumpar adrenalinet och det råder nolltolerans i huvudet....kan det vara det berömda PMS kanske? Jag kan inte säga att jag märkt av det tidigare, men efter sista barnet är det nog så att jag kan se ett litet mönster. På sätt och vis kan det ju vara skönt för då vet man vad det beror på och man kan varna familjen i förväg.

Idag är det i alla fall bättre och det är städning som står på schemat. Efter alla sjukdomar som passerat huset så är det lite eftersatt. Min plan är att städa ganska ordentligt, men jag inser att det kommer att ta sin lilla tid....det finns nämligen en liten person här som vill hjälpa, men det får oftast motsatt effekt  :-) Men nu är kaffet urdrucket så det är väl bara att fatta dammtrasan igen då, innan det är dags för lunch.

Trevlig helg på er!!
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar