lördag 9 mars 2013

Min egen lilla "Härmapa"

Sitter och slötittar på lite bloggar som jag följer och blir då påmind om att det är Härmapa-lördag idag. Har inte haft en tanke på det och nu är det sent och Melodifestivalen avklarad för den här gången.
Men så tittar jag igenom lite bilder jag har och får då se en riktig "härmapa"! Jag vet att det här inte är tanken med Härmapa-utmaningen, men tanken kom till mig och jag tyckte den var lite rolig......
Min lilla tjej! 
Tömmer jag diskmaskinen ska hon vara med. Sorterar jag tvätt får jag all "hjälp" man kan tänka sig. Sitter storebror och trummar på magen, trummar hon på magen osv. osv.....i all oändlighet.

Trevlig fortsättning på helgen!!
//Karin

2 kommentarer:

  1. Haha!! Varför inte! Helt klart den yngste Härmapan som varit med, kul att du/hon/ni ville vara med! Fin fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  2. Underbar bild på en go tjej! Ditt bidrag tycker jag är klockren...hahaha

    Vilken fin header du har gjort, den gillade jag jättemycket! Hur gör du för att få det så med flera olika bilder. Just där är jag lite eq befriad känner jag.

    Hoppas att allt är bra med dig! Kram Veronica

    SvaraRadera