söndag 24 mars 2013

Livstecken!

Hej! Tänkte bara säga att jag lever och längtar efter mer tid. Tid för bloggande, för att sy, gå promenader, pyssla, baka, sjunga, träna, umgås med släkt och vänner, mysa med barnen och vara en fantastisk mamma! Ja, ni ser det går liksom inte ihop alltid......

På tal om livstecken så är det ju fantastiskt att våren är påväg trots den bitande kylan. Man kan tydligt se att knopparna börjar svälla på vårt lilla körsbärsträd och även grannens stora lärkträd börjar få knottriga grenar. Det är väl så att..."Det gör ont när knoppar brister, varför skulle annars våren tveka......" men så förfärligt ont kan det väl inte göra så våren behöver tveka så här länge.

Måste bara visa den finfina mössan jag sydde förra veckan. Jag hann inte att få med en Härmapa igår, men det här är en riktig "härmapa". En mössa som jag hade till mina grabbar, men som tyvärr blev alltför sliten för att sparas, har jag härmat och fixat till ett eget mönster på. Gå gärna in på Lilla L och beställ om du blir sugen 130 kr kostar den!
Många kramar 
//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar