lördag 9 februari 2013

Inspiration IRL

Nu är jag så där tråkig igen och bara bloggar en gång i veckan, men, men....håll ut det kan blir bättre :-)

Idag är det iallafall Härmapa dag och jag tänkte härmapa en grej som en god vän visade mig här om dagen. Inte på någon blogg eller Facebook eller så utan....IRL....det ni ;-)
Hon är en riktig pysslare, hon stickar, virkar, tovar och testar allt möjligt. Det här till exempel... hon hade bara suttit med en ståltråd en kväll och vips hade det blivit ett fint hjärta. Sedan hade hon pillat i lite färgad ull också. Jag blev helsåld och kände att det där vill jag verkligen testa. Så sagt och gjort...jag hittade silverfärgad tråd och färgad kardad ull på Panduro och vips så hade jag gjort några hjärtan själv. Eftersom jag gör smycken och säljer så kändes det här extra roligt. Nu behöver jag bara sätta i kedja i dem så är det fina halsband. Det minsta hjärtat är tänkt att bli örhängen. Är ni nyfikna på mina övriga smycken kan ni klicka här!



Så det var min Härmapa för dagen. Är du nyfiken på fler härmapor så finns de här på Sveas punkt!
Tack o hej för mig
//Karin

1 kommentar:

  1. Fina hjärtan och så kul att du ville vara med i Härmapan!! Fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera