tisdag 29 januari 2013

Rena rama julafton!

Äntligen har jag fått tummen ur som man säger och varit och beställt en overlock symaskin. Jag har tänkt på det ändå sedan jag kom igång och började sy mer på min nya "vanliga" symaskin. Det är så fantastiskt roligt att sy och jag har blivit lovad att det ska vara en helt ny värld att sy på en overlock....så vart ska det här sluta :-) Jag är bara lite orolig att det ska vara för krångligt och att jag kommer sabba en massa fina tyger det första jag gör. Men jag ska få en introduktion i butiken och jag känner fler som har erfarenhet så det ska nog ordna sig. Valet föll på den här, tror den har det jag behöver och den verkade prisvärd.

Husqvarna Viking Huskylock s21

Nu längtar jag bara efter telefonsamtalet från butiken.......

Kramar Karin



1 kommentar:

  1. Hejsan svejsan!
    Kul med nya grejer,förstår att det känns lite som julafton för dig. Dock ser den där maskinen ut som värsta överkursen för mig. Önskar verkligen att jag kunde sy så där bra som du gör. Hoppas att det där samtalet kommer snart och att du får prova din nya "leksak".

    Ha det gott söta du och mysig lördag till dig!
    Kram Veronica

    SvaraRadera