måndag 7 januari 2013

Jobbelijobba...eller nått


Idag har jag börjat jobba....lite grand iallafall. Måndagar kommer Mattias vara pappaledig och ta hand om lilla dottern medan jag ska försöka sparka igång lite verksamhet i mitt lilla företag. Ni som känner mig vet att jag tidigare gjort en del smycken som jag sålt. När jag blev gravid tappade jag sugen för smyckestillverkningen totalt. Det var till och med så att jag mådde lite illa bara jag tänkte på det, ungefär som det brukar var med lukter och sådant....konstigt. Därför har det legat nere sedan april 2011 (snart 2 år alltså). I höstas blev dessutom hemsidan/webbutiken hackad så den har legat nere sedan dess. Men nu tar vi nya tag!

Eftersom vi i mellandagarna köpte ett skrivbord till yngste sonen och gjorde en liten förflyttning på husets stationera datorer, så blev det en liten arbetsplats ledig till mig. Idag började jag med att installera mig på mitt "kontor", jobbade med en ny logotyp och rensade upp lite bland de gamla smyckena som fanns kvar. Är du intresserad av min lilla REA så finns den HÄR. Jag hann också göra några nya armband, egentligen är det några gamla halsband som är omgjorda till armband.


Nästa steg blir att fixa till hemsidan/webbutiken och skaffa en overlock symaskin så jag sy lite till "butiken" också....det ska bli kul!

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar