lördag 3 november 2012

Ännu en höstpromenad

Och så blev då oktober till november och sommartid blev normaltid. Mörkret tränger sig på och man får ta vara på de små solglimtar som bjuds. En dag när jag var trött på allt regnade och tyckte mig skymta en liten glipa i molntäcket så tog jag och lilla Linnéa en uppfiskande höstpromenad. Det var tänkt att bara bli en liten kort runda, men det blev en riktig långpromenad istället.
Linnéa somnade ungefär på samma ställe som hon brukar och på ungefär samma sätt, sittandes....hon vägrar att ligga ner och somna. Just den här framåt lutande stilen var dock ny för dagen, men den funkade visst bra. När hon väl somnat in kunde jag lägga henne lite bekvämare  :-)


Kameran fick såklart följa med och jag bara måste stanna upp titt som tätt för att njuta av vyerna och färgprakten.










Men nu lämnar vi det kalla mörka norden för en vecka med (förhoppnings) sol, värme, bad och mys!

Hej så länge!
Kram Karin

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det är bra md dig vännen! Ler åt den söta bilden på,din trötta dotter. Minns hur mina barn oxå somnade i liknande ställning, gärna dotter hade sån stil..hahaha

    Hoppas att ni haft det bra!


    Stora kramen till dig!
    Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Ville bara kolla att allt är bra med dig....

    Mystisdag till dig
    Kram

    SvaraRadera