söndag 30 september 2012

"Underifrån"

Jag "sprang på" en blogg för ett tag sedan som har en återkommande fotoutmaning varannan vecka. Den är öppen för vem som helst med fotointresse som vill vara med. Nu är det första gången jag är med och jag plockade en bild från mitt bildarkiv eftersom temat den här veckan var:

UNDERIFRÅN


Vad passade bättre än en bild från vår Parisresa 2011 och en bild på Eiffeltornet ur ett annorlunda perspektiv.

Vill du veta mer om fotoutmaningen kan du klicka på länken under bilden!


4 kommentarer:

  1. Wow vilka bilder! Passade verkligen till utmaningen. Roligt att du hittade till mig och ville vara med:)
    Kram Maria
    Ps. Vilken underbar header du har! Ds.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen underifrånperspektiv!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Tack Maria...jag som tänkte göra en ny header...kanske ska tänka om :-)

    // Karin

    SvaraRadera
  4. Jag är både glad och avundsjuk. Glad som bara den för att du vill vara med. Varmt välkommen :) Avundsjuk på dina bilder. Väldigt fina. Jag har inte besökt Paris men hoppas det blir av snart.
    Kram Kristina

    SvaraRadera