måndag 30 januari 2012

Linnéa goes retro

På senare tid har jag blivit mer och mer förtjust i olika saker med ugglor. Det finns väldigt mycket söta tryck och prylar med ugglor på. Därför blev jag väldigt glad när min mamma kom och gav mig (eller Linnéa) några små klänningar som jag hade när jag var liten. Bland annat var den här klänningen med.
Så söt!! Men inte nog med det.....

......några dagar senare fick jag syn på den här dregglisen hos Kämpa by JP och givetvis var jag tvungen att köpa den. För inte kunde det väl vara exakt samma tryck?


Men jodå så var det! En klänning från början av 70-talet och en sprillans nysydd dregglis anno 2011..... Kan man ana ugglor i mossen kanske. Jag tyckte i alla fall att det var riktigt kul!


Och så sist men inte minst en liten bild som jag tyckte var så söt, men som jag lovade Joel att jag inte skulle lägga upp på Facebook....jag tar den här i stället. Det är lite dålig kvalité eftersom det var lite mörkt.



Tack för idag!
// Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar