måndag 21 november 2011

Kreativiteten flödar!

Ja, är man mer eller mindre beordrad att sitta stilla kan ju iallafall händer och fingrar jobba. Så här flödar kreativiteten. I slutet på sommaren började jag på en liten söt tröja. Smala stickor, tunt garn och många färger gjorde att arbetet drog ut lite på tiden, men nu är den klar och jag är nöjd med resultatet.



Nu när tröjan är klar och jag känner mig själv inser jag att det inte är någon idé att börja något nytt större projekt. Därför har jag gett mig på några mindre och varierar med lite virkat också. Här är en liten söt skallra som jag hittade på VIRKVERKET




Såg på TV 4:s Nyhetsmorgon där de här
norska gubbarna satt och stickade julgranskulor.....













....och så här blev mina två första. Några till ska jag nog hinna med innan julen är här på allvar. Även om projektet just nu är att virka en barnvagnsmobil :-)

That´s all for today
Kram Karin

1 kommentar:

  1. Äh! Vad trött jag blir....bilderna lever sitt eget liv. Det får väl bli så här då!
    // Karin

    SvaraRadera