söndag 6 mars 2011

Vilken helg!!

Den här helgen har varit härlig på många olika sätt, vet nästan inte var jag ska börja. Men jag tar det väl från början. På lördags förmiddagen blev det en rolig kläd- och skoshoppingstur med äldsta sonen. Roligast av allt var vårt fantastiska skofynd.....halva REA-priset är alltid roligt! Med ordinarie pris skulle kalaset gått på 1600kr, vi gav 350kr FÖR BÅDA PAREN! Galet :-)

Men allra bäst under helgen, alla kategorier, var konserten vi var på. Salem Al Fakir möter Norrköpings symfoniorkester och gästartist September. Känner mig fortfarande glad, upprymd, överväldigad, rörd och lycklig efter denna enastående musikupplevelse! Det är helt omöjligt att beskriva, måste upplevas, så om du har chansen någon gång ta den och lova att du inte missar den.

Till sist, en underbar kommentar från yngste sonen när jag håller på att göra mig i ordning.
Jag står och väljer mellan två olika örhängen och frågar I om råd. Han tycker att jag ska välja det stooora ringarna med motiveringen: "De är mycket lättare att hitta om du skulle tappa dem"!

Tack för hjälpen lilla I :-)

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar