lördag 12 mars 2011

Mello -11


Då var det avklarat då....
Eric Saade till slutspel i Europa. Säga vad man vill, inte helt i min smak kanske, men inte helkass heller. Däremot var Isaks euforiska glädje över denna vinst helt oslagbar så bara för det så tycker jag att rätt låt vann.
När han ringde och röstade och fick höra Erics röst i andra änden lyste det i ögonen och han utbrister: "Jag har pratat med Eric Saade"
Och när det sedan stod klart att det var Eric som vann fanns det inga gränser....han studsade upp och ner i soffan, viftar med armarna och vårlar: "JA, JA, JA.....JAG VISSTE DET, JAG VISSTE DET HELA TIDEN!

Vad har hänt med mig då? Jag brukar ju alltid vara sååå engagerad och tycka en massa saker om alla låtar...... Kan det vara åldern kanske? För i år kändes det som att det kvittade. Ingen låt var extremt bra och ingen var värdelös så det kändes som det kvittade. Och den där röstningen med de utländska jurygrupperna....?? Vad var det?? Kändes som att Adam Alsing suttit och hittat på en massa siffror som skulle se lagom "bra" ut. Nja......
Vi får väl se hur det går sedan. Jag hoppas ju ändå att Eric Saade ska vinna. Så nu får vi lita på att alla 4-9 åringar i hela Europa också gillar "dagispopen" från Sverige :-)

Det var allt för idag
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar