lördag 5 februari 2011

Då var det klart!

Nu är skorna mina :-)
...och inte nog med det.... shoppingen idag blev helt klart lyckad.
Hittade direkt skorna jag gick till Stadium för att köpa - rätt storlek och super sköna! Det bästa av allt var att de var ned satta från 1200:- till 600:-! Passade även på att köpa ett par nya träningstoppar 100:-/st. Och så hittade jag den där jackan....en mellanjacka att ha när det blir för varmt för dunjacka och för kallt för vårjackan....perfekt, hade kostat 1200:- NU 500:- YES! Jag slog till direkt.
Det var inte nog med det, när jag sedan skulle betala och drar mitt Stadium clubkort så finns det drygt 700:- tillgodo på kortet :-) Hahaha...det hade jag helt glömt bort. Det slutade med att jag betalade c:a 500:- . Hade det INTE varit REA och jag inte hade haft pengar tillgodo skulle kalaset gått på 2600:- . Det ni, det kallar jag lyckad shopping :-)

Hoppas nu att jag kommer iväg på träningen imorgon, det ska bli kul! Frågan är om jag ska vänta en timme och gå på intensivpasset istället för medel? Hmmm...men då kommer jag komma hem för sent till "Solsidan" och det vill man ju inte missa........tål att tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar