torsdag 27 januari 2011

Äntligen....

....börjar saker och ting ordna upp sig. Kom iväg på mitt första träningspass för året på Friskis igår. Intensivpass med myyycket styrka....är ganska mör idag, men det är en relativt jämn plåga så det känns bara bra!
Idag plockade jag fram min lilla smyckesvekstad igen :-)
det fanns ju inte en tillstymmelse till tid för den under december månad. Men jag lyckades hinna med att fixa till några fina julklappar och en födelsedagspresent som alla blev mycket uppskattade. Nu tänkte jag ta nya tag och när som helst kommer min KAJOart sida var uppdaterad.
Sist men inte minst så ställde jag mig på vågen för c:a 1,5 vecka sedan och upptäckte att det fanns lite spår av jul/nyårsfirandena att jobba bort.....har verkligen inte ansträngt mig jättemycket, men idag när jag åter igen ställde mig på vågen så har jag till min stora förvåning tappat 1,5 kg på den korta tiden????? Så skönt!!!
Så nu är jag på banan igen och i morgon är det fredag.....

Kram Karin

2 kommentarer:

  1. Hej Karin,
    Vilken fin blogg du har. Och vilka fina smycken.. :-)
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack, tack...synd bara att man inte har lite mer tid....

    SvaraRadera