lördag 13 november 2010

Vart tog den här dagen vägen?

Skulle kanske inte sovit så länge, men jag var ju sååå trött. Fick besök av mellan sonen i natt som klagade på att han slagit huvudet i nya "sängbordet" flera gånger och nu minsann ville ligga bredvid mig.....ok, ok...var på jag typ svettades ihjäl och nästan ramlade ur sängen. Så det blev sen frukost och sedan iväg med samme son som skulle få prova på att spela fotboll på Nya Parken, stora planen....wow det är grejer för en 10-åring. Jag fick en liten stund för mig själv och gick en sväng på stan. Hittade lite julgranspynt som jag nog kan göra smycken av :-) lite galet kanske, men prova går ju alltid. Men nu borde jag gå och lägga mig och ladda inför morgondagen Majken insats.....får se vad hon har hitta på sedan sist....
God natt gott folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar