lördag 19 december 2009

En vecka går så fort

Nu har det redan gått en hel vecka sedan "stora bakdagen" inföll. Den här veckan började bra, med min sista superlånga måndag. Direkt från jobbet kl.17.30 till Davids orkesteruppspelning. Även på tisdagen var det direkt från jobbet till Davids solouppspelning på saxen. Han gav sig på en riktigt bra improvisation, kul att höra! Och så blev det då onsdag och jag vaknar av att Isak kräks rakt över mitt täcke... Jaha då blir det VAB. Den dagen ägnas mestadels till att torka diarré och kräks men också av att göra julkort. Isak blir snabbt bättre, men en dag till hemma minst måste det ju bli så torsdagen ägnar jag åt att städa barnens rum...mycket välbehövligt..eller hur



Torsdag innebar också skolavslutning och snöstorm, allt flöt på bra och nu har jag två lyckliga jullovsfirare här hemma. Och inte att förglömma ett riktigt härligt vinterlandskap.

Återkommer med mer bloggande om ännu en toppen bra lördag....

1 kommentar:

  1. Har du lust att fortsätta städa? Eller kanske prata med min mor om att ert upplägg är lite bättre än vårt (Där jag måste städa själv...)?

    SvaraRadera